środa, 28 października 2015

Bania Agafii- Szampon i balsam aktywator wzrostu


Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć dwa kosmetyki z kultowej już serii Bania Agafii.

Ja zakupiłam te kosmetyki tutaj: lawendowaszafa24.pl
Serdecznie Wam polecam ten sklep. Bardzo ciekawa oferta kosmetyków, promocje, rabaty nawet na cały koszyk. Błyskawiczna dostawa i profesjonalna obsługa. 


SZAMPON DO WŁOSÓW SPECJALNY AKTYWATOR WZROSTU
 OPIS PRODUCENTA:
Szampon do włosów specjalny - aktywator wzrostu- stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Delikatnie oczyszcza, intensywnie odżywia i nawilża cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów. 
Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny karłowej- bogaty w aminokwasy i witaminę C, przywraca witalność i gęstość włosów. 
Organiczny ekstrakt z mydlnicy lekarskiej- delikatnie oczyszcza.
Pięciornik niski- przywraca włosom miękkość, ułatwia układanie i rozczesywanie.
Korzeń łopianu- zawiera proteiny, witaminy A, B, E i P, wzmacnia korzenie włosów.
Olej eleuterokoka kolczastego- wzmacnia odżywienie cebulek włosowych.
Organiczny ekstrakt dziurawca- zapobiega łamliwości włosów. 
Olej z ałtajskiego rokitnika- jest bogatym źródłem witamin, intensywnie odżywia skórę głowy.

PRODUKT ZAWIERA 100 % NATURALNYCH SKŁADNIKÓW
POJEMNOŚĆ: 100 ml.

MOJA OPINIA
Szampon dobrze sprawdził się na moich włosach. Bardzo dobrze się pienił, zmiękczał włosy, oczyszczał je nawet z olejów. Przyjemnie pachnie, jak na naturalny kosmetyk. Nie plątał mi włosów. Jedyne co mi przeszkadzało w nim to pojemność i opakowanie. Opakowanie bardzo nieporęczne, natomiast pojemność 100 ml szybko się kończy i wolałabym, żeby był w większych, "normalnych" pojemnościach. Jednak cena ok. 5-7 zł jest bardzo zadowalająca, więc można kupić kilka saszetek i sobie je przelać do pustego opakowania po innym szamponie.

BALSAM DO WŁOSÓW SPECJALNY AKTYWATOR WZROSTU

 OPIS PRODUCENTA:
Szampon do włosów specjalny - aktywator wzrostu- stworzony na bazie specjalnie dobranych ziół przeznaczonych do pielęgnacji osłabionych włosów. Naturalne składniki aktywne mają dobroczynny wpływ na skórę głowy, intensywnie odżywiają cebulki włosowe, stymulując wzrost włosów.  Balsam wygładza włosy, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie. 
Wyciąg z igieł syberyjskiej sosny karłowej- bogaty w aminokwasy i witaminę C, przywraca witalność i gęstość włosów. 
Pięciornik niski- przywraca włosom miękkość, ułatwia układanie i rozczesywanie.
Korzeń łopianu- zawiera proteiny, witaminy A, B, E i P, wzmacnia korzenie włosów.
Olej eleuterokoka kolczastego- wzmacnia odżywienie cebulek włosowych.
Organiczny ekstrakt dziurawca- zapobiega łamliwości włosów. 
Olej z ałtajskiego rokitnika- jest bogatym źródłem witamin, intensywnie odżywia skórę głowy.


PRODUKT ZAWIERA 100 % NATURALNYCH SKŁADNIKÓW
POJEMNOŚĆ: 100 ml.

MOJA OPINIA
Balsam do włosów zdecydowanie ułatwił mi rozczesywanie włosów. Mam ogromny problem z plątaniem się włosów, są cienkie i dość długie, więc muszę stosować produkty, które ułatwią mi ich rozczesanie bez większych uszkodzeń. Balsam bardzo zmiękcza włosy, stają się lejące i lekkie. 

Podsumowując, ten duet sprawdził się u mnie świetnie. Zarówno szampon i jak balsam zdecydowanie ułatwił mi pielęgnację włosów. Natomiast, aby stwierdzić działanie tych kosmetyków pod względem przyspieszenia porostu włosów, to uważam, że zdecydowanie za krótko ich używałam. Będę testować dalej.
A jak u Was sprawdziły się te produkty?

TYMCZASEM!

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe produkty naturalne ale ułatwiające rozczesywanie, a czasem to nie idzie w parze. Obserwuję i zapraszam do mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja mam szczególnie plączące się włosy i rozczesać je to nie lada wyczyn :)

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie postem! Zostaw po sobie choćby uśmiech, będzie mi bardzo miło :)
Prowadzisz bloga? Na pewno do Ciebie trafię :)