niedziela, 27 sierpnia 2017

Co kupiłam na promocji -49%, czyli dobre składy z Rossmanna


Za nami świetna promocja w Rossmannie na kosmetyki -49% z kartą klubowicza. Nie miałam zamiaru nic kupować, a tym bardziej żadnej listy zakupów, więc zakupy poczyniłam na gorąco :)

Wybrałam kilka produktów z bardzo dobrymi składami, ale również dałam się nabrać na dwa "dobre składowo" kosmetyki. 

Zapraszam do lektury!


Venus Nature, BodyCare, olejek pod prysznic i do kąpieli, 2w1, olej limonkowy + olej awokado + kompleks witamin E+F, 150 ml


Uwielbiam olejek pod prysznic z Ec Lab, więc bardzo chciałam wypróbować tę nowość, czy coś ma wspólnego z moim ulubieńcem.


Alterra, maska do włosów suchych i zniszczonych, 150 ml


To nie jest moje pierwsze opakowanie, ale na promocji wychodziła za ok. 5zł, a ja teraz potrzebuję duuużo masek i odżywek do włosów :)


Alterra, nawilżająca odżywka do włosów, Bio-owoc Granatu & Bio-Aloes, 200 ml


Ona też nie debiutuje, ale argument ten sam :D


babydream, płyn do kąpieli dla mamy, 500 ml


Używamy z synkiem do kąpieli i uwielbiam za zapach i nawilżenie, jakie daje na skórze.


Petal fresh, Organics, nawilżająca odżywka do włosów, pestki winogron i oliwki, 355 ml


Użyłam dopiero raz, ale już żałuję, że zakupiłam tylko jedno opakowanie. Koniecznie niuchnijcie w Rossku tę odżywkę- pachnie CUDNIE!


Dermaglin, Zielona Glinka Kambryjska, maseczka przeciwzmarszczkowa, 20 g


Wiem, że takie maseczki można dostać dużo taniej, lub zrobić samemu z glinki, ale z okazji promocji postanowiłam wypróbować. Czasami z tzw. braku laku, to przyda się mieć sprawdzone maseczki w zasięgu ręki.


Dermaglin, Zielona Glinka Kambryjska, maseczka oczyszczająco-odżywcza, 20 g



Evree, My Super Balm, multifunkcyjny balsam, poziomka, 10 ml



Takich balsamów do ust mam od groma, ale nadal dokupuję...btw, to właśnie ten balsam wpuścił mnie trochę w maliny, bo zawiera w składzie Propylene Glycol, którego nie zauważyłam w sklepie (nie wiem, nie mam wytłumaczenia). Z drugiej strony, nie widzę nic poza tym jednym niefortunnym składnikiem nic złego, także uważam, że od czasu do czasu, lub z braku możliwości zakupu lepszego składowo, można go wypróbować. Z tym, że są lepsze i tańsze ;)


Evree, Sugar Lips, cukrowy peeling do ust, poziomka, 10 ml


Tutaj to samo, historia z Propylene Glycol, a w dodatku bardzo niemiłe rozczarowanie po otwarciu produktu, a wyglądał on tak:


Także nawet połowy nie było wypełnionej- duuuuży minus. Dodam, że słoiczek posiadał zabezpieczenie w postaci sreberka, które się zrywa, także nie ma mowy, że ktoś tam maczał paluchy już. 




A Wam co udało się kupić na promocji, co możecie mi polecić :)?

P.S. Niezmiennie zapraszam Was do naszej grupy, w której znajdziecie wsparcie w wyborze naturalnych kosmetyków :)
Dołącz do nas: Polecamy naturalne kosmetyki

TYMCZASEM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem! Zostaw po sobie choćby uśmiech, będzie mi bardzo miło :)
Prowadzisz bloga? Na pewno do Ciebie trafię :)